اهمیت گوگل ادوردز و سئو برای بهینه سازی وب سایت

 می توان گفت که همه به دنبال افزایش رتبه سایت خود هستند و برای رسیدن به هدف خود روش های مختلفی مانند تبلیغات در گوگل یا سرویس های ادوردز و سئو گوگل را امتحان می کنند تا بهترین نتیجه را در دنیای رقابت بازاریابی دیجیتال کسب کنند. .


مقایسه گوگل ادز و سئو یکی از سوالات رایجی است که افراد جدید دائماً در مورد تفاوت بین سئو و گوگل ادز می پرسند. سئو و گوگل ادز از ابتدایی ترین زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ هستند که در حال حاضر طرفداران زیادی در ایران و جهان دارند.


اهمیت تبلیغات گوگل در برتری موتور جستجوی گوگل نسبت به سایر موتورهای جستجو است، این ابزار قدرتمند دنیایی از امکانات و فرصت ها را در اختیار شما قرار می دهد تا با کمترین هزینه ممکن و بیشترین تاثیر، کسب و کار خود را توسعه دهید. روشی که تبلیغ سایت شما را فقط برای کاربرانی که در جستجوی خدمات و محصولات شما هستند نمایش می دهد. به عبارت دیگر، زمانی که کاربر روی لینک کلیک می کند و وارد وب سایت شما می شود، هزینه ای از حساب شما کسر می شود. این سرویس یکی از قوی ترین و سریع ترین روش ها برای جذب مخاطب به وب سایت ها می باشد.


برای تبلیغ در گوگل ادز ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری، باید این حساب را با مبلغی بارگذاری کنید و مبلغی را به حساب گوگل بپردازید تا تبلیغ شما ساخته و نمایش داده شود. به این ترتیب پس از پرداخت، کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد و فعال خواهید کرد.


گوگل ادز گزینه خوبی است اگر می خواهید به سرعت و در مدت زمان مشخص به نتایج اولیه برسید، اما اگر به دنبال راه حل طولانی تری هستید، سئو بهترین گزینه است. سئو شامل انجام فعالیت هایی در وب سایت است که رتبه گوگل شما را در طول زمان افزایش می دهد.این فرآیند شامل ایجاد محتوا، بهینه سازی وب سایت، تعیین اهداف و اندازه گیری روندها در طول زمان است.


گوگل و سایر موتورهای جستجو صفحات وب را بر اساس کلمات کلیدی استفاده شده در آنها رتبه بندی می کنند. سپس صفحات هر دسته بر اساس کیفیت از بهترین به ضعیف‌ترین مرتبه‌بندی می‌شوند و بهترین نمایش در صفحه اول است.

Comments

Popular posts from this blog

فرآیند سئو در موتورهای جستجو

بهینه کردن وب سایت با استفاده از سئو و گوگل ادز در موتورهای جستچو 2022